សារសេវាកម្មអតិថិជន:
សំគាល់:
បរិមាណ:
 

0
ដំណើរ​ការសម្រាប់ការជួយ​ទិញទំនិញ
1.ការ​ជ្រើសរើស​ទំនិញ
2.ស្នើសុំការបញ្ជាទិញ
3.ប្រាកដនូវព៌ត័មាន
4.រង់ចាំការវិនិឹច្ឆ័យទំនិញ
5.សម្រេចការទូទាត់ប្រាក់
6.ការរំលឹកយកទំនិញដោយខ្លួនឯង

1.គេហទំព័រក្រុមហ៊ុនផ្គត់ផ្គង់ទំនិញបែបអេឡិចត្រូនិចនៅក្នុងប្រទេសចិន (Taobao​, Lynx ជាដើម) គឺធ្វើការជ្រើសរើសនូវទំនិញដែលអ្នកពេញចិត្ត ហើយCopyឈ្មោះរបស់ទំនិញ Past Link​ ដាក់នៅក្នុងទំព័រលំអិត

2.សូមយកទំនិញ Past Link ចូលទៅក្នុងប្រអស់សម្រាប់ស្វែងការឈ្មោះទំនិញ ហើយចុចទៅលើពាក្យថា"ខ្ញុំ​ចង់​ទិញ​ទំនិញ" បន្ទាប់មកចូរធ្វើការជ្រើសរើសយកព៌ណ និង ទំហំជាដើម ហើយបន្ទាប់មកទៀត​សូមចុចទៅលើពាក្យថា"បន្ថែម​ទៅ​ក្នុងរទេះទំនិញ​"

3.ចុច​លើ​រទេះ​ទំទិញ​ ហើយជ្រើសរើសយកទំនិញក្នុងOnline shopping ជាបន្ទាប់សូមចុចលើពាក្យថា "ស្នើសុំការបញ្ចាទិញ​" Lodaសូមផ្តល់ការណែនាំថា រាល់ទំនិញដែលអ្នកចង់ទិញគឺត្រូវយកវាទៅដាក់ក្នុងរទេះទំនិញទាំងអស់ ហើយបន្ទាប់មកទៀត គឺធ្វើការស្នើសុំជាមួយគ្នាតែម្តង

4.បន្ទាប់ពីអ្នកទទួលបានជោគជ័យក្នុងការបងើ្កតការបញ្ចាទិញហើយ ស្ថានភាព​បញ្ជាទិញ​គឺ "ស្ថិតនៅក្នុងការ​វិនិច្ឆ័យ​"​ ជាទូទៅក្នុងរយៈពេល១-៣ម៉ោងទើបការ​វិនិច្ឆ័យ​បានរួចរាល់

5.បន្ទាប់ពីឆ្លងកាត់ការវិនិច្ឆ័យលើទំនិញហើយ ចុចទៅលើពាក្យថា"រាល់ការបញ្ជា​ទិញ​" ដែលស្ថិតនៅក្នុង "រង់ចាំការទូទាត់ទំនិញ​" ហើយចូលទៅកាន់ផ្ទៃទំព័រនៃការបញ្ចាទិញ បន្ទាប់មកចុចទៅលើពាក្យ"ទៅទូទាត់" ហើយធ្វើតាមការណែនាំដើម្បីសម្រេចការទូទាត់

6.បន្ទាប់ពីការទូទាត់បានជោគជ័យ, ស្ថានភាពបញ្ជាទិញត្រូវបានបង្ហាញជា "បង្កាន់ដៃឃ្លាំងក្រៅប្រទេសត្រូវបានគេ" ដើម្បីប្រមូលទំនិញក្នុងមូលដ្ឋានដោយខ្លួនឯងរំលឹក

មើលយល់ហើយ ខ្ញុំចង់ទិញ
មើលមិនយល់ សូមម្តងទៀត
ស្តង់ដានៃការយកប្រាក់

តម្លៃ​សរុប​នៃ​ការជួយ​ទិញទំនិញ

=

ការ​ចំណាយលើផលិតផល

តម្លៃ​ទំនិញ + តម្លៃដឹក​ជញ្ជូន​ក្នុង​ប្រទេស​ចិន

+

​តម្លៃដឹក​ជញ្ជូនសម្រាប់​អ​ន្ដ​រ​ជាតិ

គ្មានការដឹកជញ្ចូនតាមផ្លូវសមុទ្រនិងផ្លូវគោកទេ គឺមានរបៀបផ្ញើជូនជាច្រើនទៀត

+

ថ្លៃសេវាក្នុងការជួយទិញទំនិញ

ការ​ចំណាយលើផលិតផល

អត្ថប្រយោជន៍សម្រាប់ការជួយទិញទំនិញ

ការបង់ប្រាក់ដោយភាពងាយស្រួល

ជម្រើសនៃការបង់ប្រាក់មានច្រើនវិធីដូចជា Offline និង Online ដែលអតិថិជនអាចជ្រើសរើសបានដោយសេរី

ឯកទេសក្នុងការដឹកជញ្ចូន

Loda ឃ្លាំងក្នុងប្រទេសចិន / ការតាមដានស្ថានភាពទំនិញឃ្លាំងអន្តរជាតិ ធានាបានប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់់

ការរំលឹកសម្រាប់ការមកដល់នៃទំនិញ

ក្រោយពីទំនិញបានមកដល់ឃ្លាំងនៅកម្ពុជា ប្រព័ន្ធនឹងធ្វើការផ្ញើសារំលឹកដល់អយតិថិជនមកយកទំនិញ

សេវា​កម្មមាស

អ្នកឯកទេសជ្រើសរើសទំនិញ ត្រួតពិនិត្យគុណភាពទំនិញ ដោះស្រាយរាល់បញ្ហាចម្ងល់របស់អតិថិជន ព្រមទាំងធានាការពេញចិត្តរបស់អតិថិជន

សំណួរដែលឧស្សាហ៏ជួបប្រទះ

តើការជួយទិញទំនិញមាននៅក្នុងគេហទំព័រលក់ទំនិញណាខ្លះ?

សេវា​ទិញ​នា​ពេល​បច្ចុប្បន្ន​ត្រូវ​បាន​គាំទ្រ​: Taobao​, Lynx​, Alibaba Jingdong​, Dangdang និង​វេទិកា​ការ​ទិញ​ទំនិញ​ផ្សេង​ទៀត​។

តើត្រូវធ្វើដូចម្តេចដើម្បីពិនិត្យមើលព៌ត័មានដែលទាក់ទងនឹងគណនីរបស់ខ្ញុំ

​ចូលទៅ​កាន់​​ទំព័រ​ដើម​របស់អ្នកប្រើប្រាស់ អ្នកអាច​ពិនិត្យមើលព៌័ត័មានលម្អិត​របស់គណនី​បុគ្គលបាន​

ទំនិញដែលជួយទិញ តើlodaនឹងជួយ​ធ្វើ​ការ​ត្រួត​ពិនិត្យ​ទំនិញឲ្យយើងដែររឺទេ?

lodaមានអ្នកឯកទេសសម្រាប់ត្រួតពិនិត្យទំនិញដើម្បីធ្វើការពិនិត្យសាកល្បងលើទំនិញដែលយើងទិញ ដូចជាទំនិញសម្រាប់ស្លៀកពាក់ គឺផ្ទៀងផ្ទាត់ជាមួយព៌ណសាច់ក្រណាត់ ទំហំ និងការត្រួតពិនិត្យទៅលើបញ្ហាខូចខាតផ្ទៃសាច់ក្រណាត់ក្នុងទំហំធំជាដើម ប៉ុន្តែបញ្ហាលម្អិតដូចជាខុសព៌ណសាច់ក្រណាត់ និងខ្សែអំបោះ គឺLodaមិនធានារ៉ាប់រងទេ ក្រៅពីនេះ​ ប្រភេទឌីជីផលអេឡិចត្រនិចទំនិញពិសេស នៅពេលដែលអ្នកត្រួតពិនិត្យគុណភាពទំនិញសម្រេចទទួលយកការវិនិច្ជ័័យរួចរាល់ គឺត្រួតពិនិត្យផ្នែកខាងក្រៅថាគ្មានការខូចខាត និងប្រាកដថាគ្រឿងបន្សុំផ្សេងៗមានសព្វគ្រប់ហើយ តែLodaមិនត្រួតពិនិត្យលើបញ្ហាគុណភាពទំនិញទេ សង្ឃឹមថាអតិថិជនអាធ្យាស្រ័យ!

អំពី​យើង | ចូលរួម​ជាមួយ​យើង | កិច្ចព្រមព្រៀង​សេវាកម្ម | មជ្ឈមណ្ឌល​សម្រាប់ផ្តល់ជំនួយ

© LODA All.Rights Reserved

信验证